Reklamácie
Reklamačný poriadok a postup pri uplatnení reklamácie
Reklamačný poriadok
Informácie o záručných podmienkach a postupe pri reklamácii
1. Záručná doba
Záručná doba na tovar je štandardne 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim.
Záručné doby podľa typu produktu:
- Parapety: 2 roky
- Vnútorné žalúzie: 2 roky
- Exteriérové žalúzie: 3 roky
- Siete proti hmyzu: 2 roky (zákonná záruka)
2. Podmienky reklamácie
Vybavovanie reklamácií sa riadi záručnými podmienkami konkrétneho tovaru, Obchodným zákonníkom a príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka.
Reklamovaný tovar je kupujúci povinný doručiť na reklamáciu:
- čistý
- mechanicky nepoškodený (pokiaľ nejde o predmet reklamácie)
- s kópiou faktúry alebo dokladom o kúpe
Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo jej častí) spôsobené používaním.
3. Postup pri reklamácii
Pre uplatnenie reklamácie postupujte podľa nasledujúcich krokov:
- Kontaktujte nás – čo najskôr nás informujte e-mailom na parapetybb@gmail.com o chybe výrobku.
- Popíšte závadu – v popise uveďte číslo objednávky, popis závady a priložte fotografie poškodenia/vady.
- Počkajte na inštrukcie – naši pracovníci vás budú kontaktovať ohľadom ďalšieho postupu (vrátenie tovaru, výmena, oprava).
- Vybavenie reklamácie – reklamáciu vybavíme v zákonnej lehote do 30 dní.
4. Lehota na vybavenie reklamácie
Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.
5. Kontakt pre reklamácie
Reklamácie môžete uplatniť na nasledujúcich kontaktoch:
Telefón
+421 911 353 095Kompletné informácie o reklamáciách nájdete v Obchodných podmienkach (sekcia 9).
